Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

6 Şubat 2013 Çarşamba

tanışmak

Herkese Selam
bu yazımda sanırım kendimi tanıtmam gerek yeniyim çünkü
ben nur ist doğumluyum ve 18 ime nisanda girmek üzereyim
aşırı kore fanı ve hatta kpop çılgınıyım .

bu kadar yeterli midir acaba?
neyse şimdi gelelim hoşlndığım şeylere
bakın uyarmadı demeyin bu tanışma kadar kısa olmıcak maalesef...

öncelikle koreyi  -güney-  seviyorum
nedeniyse ne biliyim işte hani neden o denilmiycek bi şeyi seversiniz ya onun gibi..
tabi koreyi neden seviyosun deyip kültürünün kalbe(!) zararlarını maddeler halinde yazabilirsiniz ama bence hiç yaşamamaktansa yaralı bi kalple yola devam etmek daha makul bi seçimdir ^_^

ve kim hyun joong da ayıptır söylemesi enişteniz olur.

kendisinin en büyük hayranıyım üç ay çalışıp 6 ocak konseri için yeterli parayı biriktirip de
 annemin sen , japonya ,tek başına tepkilerinin ardından tam anlıma yediğim terlikle kaçırdığım fırsatlar ve suya tuşan hayallerim bile benim eniştenize olan aşkımı azaltmayıp aksine artırmıştır.

bakın şimdi geçmişi hatırlayınca duygulandım
ağlamamak için sıradaki konumuza geçip noktayı koyalımmm.

sırada kpop var

 inanın ne diyceğimi bilmiyorum çünkü kpop deyince benim içi akan sular duruyo
nedeni ise özetle;
buvideoda
burada
burada
ve şurada
bi de burda






şimdi 

                                                            anladınız mı?

tanıştığımıza memnun olduğumu belirterek burda noktayı koyuyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza