Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

19 Mayıs 2014 Pazartesi

Aşka Türlü Şeyler

 
     Bu yazımda aşkı hiç yaşamamış biri olarak ele alacağım.Umarım aşık olanlar,aşkı hisssedenler bana kızmazlar...


varsa söyle
  sevgi bööyleee 
     sanki bir heyecan 
         içimi yakıp kavurannn...

Sizce aşk nedir?Yapay aşk tabii,beşeri olan yani.Doğal aşk yalnız Allah'ü Teala'ya olandır çünkü..
Evet,ya beşeri aşk..



*Aşk çetin şartlara meydan okuyan kardelendir.
*Yanında durmaya dayanamadığın kişinin tüm hayatının merkezi olmasıdır aşk,belki yaşama sebebin olmasıdır...
*Aşk başka kollarda olmasını istemediğinden ölmesini isteyecek kadar nefret ederken kollarında ölmek isteyecek kadar çok sevmektir.
*Aşk  ağacı sarıp sarmalayıp sonra ölüme terk eden aşekadır.
*Aşk kimsenin duymadığı bir sır,herkesin bildiği tek gerçektir.

*Aşk din,dil,ırk ayrımı yapmadan sevebilme yeteneğidir,sadece ve nedensizce...

*Erkeğin şair,kadının anne,müminin günahkar,meleğin şeytan olma sebebidir aşk,yahut hepsinin tam tersi...

*Aşk iki ayrı bedenin tek kalpte buluşmasıdır bazen...

*Aşk çayın yanındaki bisküvidir,olmasa da olur ama vazgeçilmezdir kimi zaman...
*Çok bilinmeyenli denklemdir,çözüm kümesi olmayan.
*Aşk sayısı 32'ye bile varmayan çarpık dişi,kel başı,kör gözü sevme nedenidir;sadece kalp çarpıntısıdır bazenn
 


*Aşk bazen otobüste şoförün gördüğü boşluktur,vardır,yanı başındadır da bir sen göremezsin.
*Aşka inanmayanlara 'al sana' deme şeklidir hayatın..
*Aşk bi nefesteki, bi damla sudaki  koca hayattır.

*Aşk hem şanstır hem şanssızlık..Sağlığın da en büyüğüdür hastalığın da...
*Aşk duyguların en büyüğü ifadelerinse en küçüğüdür.

*Aşk çocuk oyunu kadar masum ama oyun olamayacak kadar da ciddidir.
*Bir çift göz rengidir bazen sadece göz rengidir aşk,kahverengi olsa bile...
*Aşk ölümü hatırlatan en güzel şeydir,değer bilme sebebidir aşk;saniyenin binde birine,milyonda birine kadar..

*Aşk dertliye deva,dertsize derttir.
*3 harfle 140 karakterden fazlasıdır da bir ömür birliktelikten azdır aşk..
*Aşk melodisini sevdiğiniz,anlamını bilmediğiniz bir şarkıdır,bazense sadece danstır..

Yine aşk,yine aşk,yine aşkk..
Bir de Aşk,
Bir tek Aşk...










Gelecek yazıda görüşmek üzere...
*yoonseul*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza