Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Depremmmm!!!!!

Evet,doğru duydunuz hala haberi olamyanlara söylüyorum İstanbulda deprem oldu
Yaklaşık 20-30 dk öncesinde Kore Günlüklerim bloğuna yorum yazarken hoop başım dönüyo noluyo bana dedim sonra bi baktım yer gök oynuyo.
Hoppaaa sonradan öğrendim ki 6.7 şiddetinde gökçeada merkez üslü bi deprem olmuş ve Yunanistana kadar hissedilmiş.


Allah bize kötü günler yaşatmasın.Umarım kimsede hiç bir yerde deprem kötü bir iz bırakmamıştır..

2 yorum:

  1. Ben de ingilizce dersindeydim, sanırım bayılacağım derken bir baktım deprem oluyormuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh içime su serpildi yanlış anlama ama evdekiler beni hiç anlamadı yahu
      Deprem sırasında evde amcamlar da vardı
      Bayılmak üzre olmadığımı anlayıp millete deprem oluyo dedim umurlarında olmadı zaten ben söyleyene kadar hissetmemişlermiş
      Dedim acaba ben mi bi garibim

      Sil

imza