Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

25 Mayıs 2014 Pazar

Kore Günlüklerim'de Çekiliş Zamanııı

Millet elinizde ne varsa hemen bırakın,bırakın evet hemen bırakın.
Sen sen yataktan kalkar kalkmaz blog blog dolaşan yurdum insanı
Bıraaak elinde ne varsa bıraak ve beni dinle bi kez söylicem anlamazsan benim için daha iyi zaten he he :)

Başlıkta da dediğim gibi Kore Günlüklerim nde çekiliş varmış,yeni öğrendim anam öğrenir öğrenmez de bütün aleme duyurdum.
Bakın şu güzelliklere,Kore Günlüklerinden alıntı şu nacizane resimle önünüze seriyorum tüm bildiklerimi :(  tabii ki üzülerek sonuçta böyle böyle çekilişe katılacak adam sayısı çoğalıyoo :(
ve işte bu da Kore Günlüklerim den bilgilendirme

ıhhh ıhhh içim gidiyo paylaşırkeen ama niyse
umarımm görevimi yerine layikıyla getirmişimdir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza