Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

23 Mayıs 2014 Cuma

A'dan Z'ye

  Merhabalar,herkese!
  Şu sıralar çok sıkı fıkı olduğum Arirang Tv (bu arada arirangın güzel sevgili anlamına geldiğini de yeni öğrendim) den yeni bir şey öğrenerek karşınıza geçtim.Gönül ister ki KBS, SBS,MBC,TVN izleyebilelim ama o öyle olmuyonuş işte.(Nerden mi biliyorum 'babamın çanağı düzenlemek gerek başka kanallar için' sözü üzerine çıktığım çatıdan az daha tek parça inemiyodum da ordan biliyorum)
  Konuya dönecek olursak Arirang'da gördüğüm (bkz--->Showbiz Korea) eğlenceli bi uygulamayı paylaşıyorum: A'dan Z'ye
Bu biraz Kore Günlüklerim bloğunda  gördüğüm Tek Kelime oyununa benzemekle birlikte aradaki temel fark burada cevapların değil soruların tek kelime olmasıdır.
Evet benim için A'dan Z'ye bi bakalım:

*AŞK

Aşka Türlü Şeyler adlı yazımda buna yeterince yer verdim ama özetlemek gerekirse 
                                                                          aşk=deli saçması


ve bu da Sultanur'un cevabı => Aşk nedir? diye sorarsalar cevabı çok basit aslında... sevince; mutluluk, hayal, umut, kıskançlık... sevilince; büyüklük, üstünlük... terkedilince; hayalkırıklığı.. aşkın tanımı..


*BAŞARI

Hayallerimi gerçeğe dönüştürme

*CAN

Can benim için bi erkek isminden öte her akşam birlikte çay içebildiğim ailemdir:)

*ÇİÇEK

Begonyadan  başkasını tanımam:)


*DANS

Ben yapınca hayal kırıklığı başkaları yapınca  hayranlık :(
                                                     


*ESPRİ

(Doğru yazdım di mi?)
Canım matematik öğretmenimden inciler bkz--> Cos: 60, Sin: Tutmuş...

*FAL

Ne senle ne sensiz :)


*GAF

Gaf deyince  aklıma okuldan bi arkadaşım geliyo.Yahu bi insan her sözüyle bi pot kırabilir mi oluyo işte bkz-->

Bigün yine y isimli kız arkadaşımla sınıftayız akıllı tahtayı açtık sınıfça müzik dinliyoz.Bi başka arkadaşım kantinden geldi ezan okunuyo kapatın şunu dedi .Y önce dedi ki duymamazlıktan gelsek ya ben hep öyle yapıyom evde!
sonra da kalkın namaza gidelim dedi!Oha falan olmanın anlamını o an pekiştirdik biz neyse işte  başka bi arkadaşım- a diyelim- buna dediki hadi kalk gidelim.Y'nin paçalar tutuştu ya şimdi ojem var dedi a da iyi öbür tarafta da öyle dersin diyince y tamam dedi kalk gidiyoz .
onlar tam çıkarlarken biri dedi ki ya durun bu y daha akşam namazının kaç rekat oldnu bilmez diye durdurdu bunları
y altta kalmaz hemen cevapladı:oha o kadar da değil 13 rekat işte deyiverdi

tmm uzun muzun ama fıkra gibi olay yahu anlatılmaz yaşanır :) :) :)


G için niye gafı seçtiğimi anladınız mı????


*HAMAM

İlk aklıma gelen koyun kafa oldu yahu!
Hem Türk hem Kore kültüründe yer edinmiş en önemli kültür öğelerinden biri.
Mutlaka gidicem..



*IŞINLANMA

I ile başlayan bi şi gelmedi aklıma napayım!
Neyse buna tek cevap You came from stars olabilir bence:)




*İKSİR

Secret Garden der susarım!




*JAPON

'Çekik değilim ben gözlerim büyük sadece'


*KORE

Buna verilecek en güzel cevap benim disneylandım olur herhalde

*LEZZET

Ah bak bu elimin değdiği her şeyde vardır :)

*MERVE

Oyy ablasının kuzusu ya!
gıcık mıcık ama Merve'siz nasıl yaşanır hiç bi fikrim yok!

Bu arada m ile bi de master' sun var ki onu hiç saymıyom bile!

*NUR

Merve ve ben de dahil olmak üzere ailedeki hemen hemen tüm kızlara verilen ikinci isim!

*OJE

'Amanın yemeği ocakta unuttum! '
Bu meret yüzünden ne yemekler yakmışlığım var benim.Tabi sonucunda da ne terlikler yemişliğim var,bilemezsiniz!


*ÖZÇEKİM

Yoksa hala bilmiyor musunuz?
TDK'nın Selfie'ye bulduğu Türkçe karşılık!

*PABO

Bu kelimeyi çok seviyorum ya pabo muyum ne???


*RÜZGAR

Bisikletimm!


*SAKIZ

Tiryakisiyim,falımı ben zengin ettim desem yalan olmaz!!!

*ŞEHİR

Yazın İstanbul'un kışın Seul'ün üstüne şehir tanımam:)

*TAKDİR

 THE HEIRS  izleyenler bilir LMH bir bölümde PSH 'ye der ki:

''öğrencinin takdir belgesini özlediği gibi özledim seni''

işte ordaki öğrenci ben oluyorum efenim!

*USTA

Sesangnim!

*ÜMİT

Besen diycem artık napayımm!

şaka şaka  bunu değiştiriyorum Ümit değil bu Üşengeçlik

ve aklıma gelen cevap da şu: N'aber anne yazarım demedim mi bak bakalım üşengeçmiymişim?

*VE..

Dur bi harfleri sayıyorum,yine karıştı!

*Y

Bak yine aklıma Şişman Sevgilimdeki Hanna'dan çıkan şişe şişe liposakşın yağları eldi!Aman Yarabbi!


*VAZGEÇİLMEZLER

Bir ada sorusuyla karşı karşıyayız !
yanıma alacağım 3 şey mutlaka müzik dans ve çikolata olurdu :)


*ZEHİR

oy oyyy tam lys haftası bakanlığın Güney Koreye gezi düzenlemesi  gidemeyenlere hayatı zehretmek değil de ya nedir?








VEEE evet son olarak üşenmeyen bir topluma evet 
tek yapmanız gereken alfabenin harfleriyle ilgili aklınıza ilk gelen kelimeleri yazmak
Ben anneciğime üşengeç bir kız olmadığımı kanıtlamak amaçlı her kelimeyi açıkladım ama siz açıklamasanız da olur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza