Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

27 Haziran 2014 Cuma

Ağlamaklıyım,Asın Beni,Yeridir...


Lys sonuçları açıklandı malumunuz.
Eee Allah'ın malı burda ne arıyon diceksiniz?Bilgi almaya geldim.
Yani hiç olmazsa bilgilendireceğinizi umuyorum diyelimm..

Öncelikle Tm ciyim.Eşit ağırlık yani..
Amma ve lakin Dil istiyorum:Uzakdoğu dillerinden özellikle de Kore dili ve edb.
Hevestir geçer üzülürsün gibi laflara başlamayın lütfen çok araştırdım çünkü tam olarak istediğim tek şey bu..
Ankara Üniversitesi Kore dili ve edb. istemekteydim
Taa ki sonuçlar açıklanana kadar

Hemen kınamayın çok kötüyse de lütfen alıştıra alıştıra söyleyin.Gözlerim yeterince şişti zatenn
Ve bir de hala Erciyes üniversitesini kazanma ihtimalim var mı acaba?


offf kendimi çok kötü hissediyorum,hıçkırıklarımda boğulacakmış gibi..
Ve bu resim
Durumu özetliyor sanırım..

Ahh birileri haksız olduğumu söylesin,ama haklı bi şeklide lütfenn buna çok ihtiyacım var..

Ben şimdi ne yapıcam.
Diyelim ki başka hem de istediğimden bambaşka bi bölüm kazandım,nolacak?
Nasıl tercih yapıcam?
Nereye gidicem?
Kimle görüşcem?


OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



13 yorum:

  1. Selam! Öncelikle canını sıkma çünkü internette bakındığım kadarıyla puanın Ankara Üniversitesi Kore Dili ve Edebiyatı'nın ikinci öğretim taban puanından daha yüksek. (Aynısı Erciyes Üniversitesi için de geçerli.) Ayrıca her sene puanlarda vs. oynama oluyor o nedenle ne olacağı hiç belli olmaz. Benim sana önerim Ankara Üniversitesi 1. öğretim, 2. öğretim, Erciyes Üniversitesi 1. öğretim, 2. öğretim sırasıyla ilk dörde yazman. Hiç şansın yok değil. Özellikle 2. öğretimi kazanma ihtimalin var gibi. (İkinci öğretimin dersleri akşam olur ve biraz daha fazla harç verirsin ama onun dışında hiçbir farkı yok.)
    Daha sonra da İngilizce bölümünü kazanman garanti olan, yaşadığın yere yakın bir devlet okulu yaz ve eğer Kore Dili ve Edebiyatı'na giremesen bile bir sene boyunca İngilizce eğitimi alırsın, tekrar hazırlanırsın ve ailenin evdeki dırdırından uzak olursun.
    Ümidini kaybetme! Yaz gitsin hepsini. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum ama yine de içimde kötü bi his var işte
      ya öyle böyle değil benim 6. hissim tıır tıkır çalışır.Lys açıklandığı gecenin öncesinde annemlere dedim ki kesin yarın açıklancak ağlıcekmişim gibi hissediyom dedim saçmalama dediler de gördüler olanı :(
      İnşalah her şeyden kurtulduğum için falan kötü hissediyorumdur :( Yoksa halim yaman...

      Sil
    2. Anladım. :/ Sen yine de olumlu düşünmeye çalış. Üniversite tercihleri sürpriz yumurta gibi. Hiç belli olmaz. Umarım senin için en iyisi olur.
      Bu arada ağlayıp içini dökmek de iyidir. :D Ağla, rahatla, sonra daha açık bir kafayla durumun o kadar kötü olmadığı içine sinecektir. :D

      Sil
    3. Cidden çok sağol tavsiyeler için yorumlar için,beni rahatlattığın için..Her şey için kısacası
      Ve umarım sürpriz yumurtanın içi boş çıkmaz...Umarım herkesin hakkında hayırlısı neyse o olur :)Bir de umarım benim hayırlım Kore dilidir :)

      Sil
  2. yunaya katılıyorum kesinlikle haklı tamda benim diyeceklerimi demiş :D hayırlısı olsun yahu üzme kendini hem bu kadar ama şu çok önemli istediğin bölüm ve okula git kendimden örnek vermek gerekirse ben sinema tv de burslu bir özel ünide okuyorum bölüm hayalimdi ama okul değil okulu zerre sevmiyorum ama ultura ötesi iyi eğitimi olduğu için katlanıyorum yani demek istediğim sen git yunayı dinle yaz bunları en altınada garanti ingilizceleri yaz hazırlık eğitimi alırken sınıva da hazırlanır hayalin olan üniye gidersin hemde kimsenin dırdırını duymazsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyle olur.Off cidden saçlarım ağardı yahu bir gecede...
      Bu arada okulu neden sevmiyon ki?Çevre faktörü falan mı var.Ne bilim ultra ötesi eğitimli bi okula gitsem orada yatar kalakardım herhalde...
      vee dırdır konusu :Dırdırı geçtim ben
      yahu adamı doğru dürüst ağlatmıyorlar bile
      Bütün gece ne var ağlancak idare eder diyip durdular
      yahu bi durun belki sevinç gözyaşları bunlar
      yani tabi başlarda ciddi anlamda üzüntüden ağlamıştım ama iyice bi hazmedince sonucu sevinç gözyaşlarına döndü gözyaşlarım ...


      Bu arada Yuna'ya da sana da binbir teşekkür :)
      Bu mutlu-pardon bu acı günümde beni yalnız bırakmadığınız için...

      :)
      Dipnot:Kafamdaki huniyi çiçekli elbisemle kombinledim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. ben ilk yedi bine girmiş ve çok düşük kesin kazanamayacağım diye ağlamıştım ve ilk tercihime çatır çatır yerleştim tercih dönemi çok stressli olduğundan insan ne yaptığını bilmiyor :D eğitimim gerçekten çok iyi hatta iyi değil çok ağır bundan çok memnun olmama rağmen okuldaki insanları sevmiyorum özel okul olduğu için çok zengin züppeler :D şimdiki aklım olsa istanbul üniversitesine giderdim ama bu kadar iyi bir ingilizcem ve bu kadar iyi bir eğitimim olmazdı :D

      Sil
    4. olsun hem belki senin için en hayırlısı budur :)
      Benim için nolcak bakıp görcem artık :)

      Sil
  3. herşeyde bir hayır vardır içini ferah tut.ben üniden mezun olalı çok olduğu için sana bir yardımım dokunmaz not sistemi vs. her şey o kadar değişti ki.
    Ama sadece şunu diyebilirim istemediğin bölümü seçme tekrar hazırlan sonra yarıda bırakıp başka bölüme geçiceğim diye çabalar bir yıldan fazla zaman kaybedersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cık istemediğim bi bölümü seçmem ama yinede bi korku var içimde ya istediğim bölüm olmazsa diye
      hayırlısı işte beklemek kalıyo geriye :)
      Ve gerçekten sağolun ilerde umarım bu yazıyı yazıp da sizi oyaladığım için bi filolog olarak kendimden utanırım :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. aradan geçen onca zamanın ardından ancak gördüğüm yorumuna cevap veriyorum.Tüm dil tercihlerimi en alta yaptım ve tabi ilk istediğim siyaset bilimi ve kamu yönetimi tuttu.Şimdi birinci sınıfı bitirdim üstelik.
      Neden kore dilini bu kadar istediğim halde ilk tercihlere yazmadığıma gelince de sanırım gerçekten istediğim o bölümden mezun olmak değil o benim en büyük uğraşım ve ben bi ara yapmak istediğim işle uğraşımı biraz karıştırmışım sadece :(
      Ama mutlaka koreceyi öğreneceğim Kore ye gitmek de halen en büyük hayallerim arasında :)
      geç verdiğim cevap için üzgünüm bu arada :)

      Sil

imza