Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

18 Haziran 2014 Çarşamba

DİZİ-FİLM MÜZİKLERİM



  Bu başlığı açmamın amacı çoğu şarkıyı dizi-filmlerde tanımış olmam.Bu sebeple dizi filmlerin hakkını yemek istemedimm:)







*  İlk olarak favori filmim 200 Pounds Beauty dan başlayalımm.
Kendisinin birbirinden güzel iki ostu bulunmakta ki ben ikisine de hastayımm.
İlki Ave Maria:

ve tabii Miss u Much var..


* Sırada bi diziye yönlenelim:Hepinizin bildiği gibi Boys Over Flowers.
Aslında bu diziyi çok sonra izleyen ben izlediğime pişman olmaktan şu şarkısı yüzünden vazgeçtim diyebilirim:
Starlight Tears


Pişman olmaktan kastım ben aşk üçgenlerinden nefret ederim yani kalbim sızlıyo işte..Vee bu şarkı her dinlediğimde beni ağlatan nadir şarkılardan,en mutlu olduğumda bile :(


* 4Minute u tanımamı sağlayan Personal Taste ostu :Make Love

Aynı dizide See ya nın seslendirdiği My heart is touched da insanın kalbine dokunan bi şarkıdır:)

* Önceki yazımda You came from stars ostu My Destiny i verdiğim için burayı atlatıyorumm:)
Ve heemencecil Master's Sun ostlarına geliyorum.Touch Love da vermiştim bu yüzden sırada All About:


Bir de aynı diziye ait Gummy'nin Day and Night var ki yeme yanında yat!

* Film ostlarına tekrar dönecek olursak Şu konser sahnesini bana kazandıran Do re mi fa sol a minnettarlığımı n ka sunsam azdır : Episode 1:Rots

Sırf bu şarkı için bile izlenebilecek bi Jang Geun Suk filmidir kendisi :) Tabi konser esnasında her ne ka şarkıyı JGS söylüyo gibi gözüksede öyle değilmiş: Hwang Ho Jin abimiz seslendirmiş şarkıyı :(


* Shut up:FBB de sırf şu canım müzikler için izlenebilcek bi şarkı tabii :)
Bize trafik kurallarına uymamızı hatırlatan jaywalking

Wake up

ve canım L ciğimin o güzel sesini ortaya koyan Love u Like u

Bir de Not In Love var tabii :)


* Dream High ın aynı adlı ostunun dizi bittikten sonra canlı seslendirilmesi her şeyiyle mükemmeldi kabul edin.Orada olamamamız dışında :(

                                       en sevdiğim bölüm de Taecyeon un solo rap kısmı bu arada :)

* Daha önce Bride of Century nin bütün ostlarının tam olarak Mükemmelin ötesinde olduğunu söylemiş miydim?

İşte en sevdiğim Words I couldn't say yet
Bu şarkıyı aynı zamanda Choa da seslendirdi ama Lee Hong Gi daha duygulu okuya bence :)
tabi Come Inside ile My Girl  de favorilerimden :)


*Aslına bakarsanız Lee Hong Gi nin bütün dizi müzikleri mükemmel(LHG fanatiği değilim ama cidden öyle bence)
Bakınız Heirs için seslendirdiği I'm Saying 




  Ve You Are Beautiful  için seslendirdiği Still


Açıkçası sesine mükemmel diyemem 
ama bu çocukta bi şeyler var!


* Secret Garden da That man-That woman  ostlarıyla harikalar yaratmış durumda.Ama Bebe Mignon u tanımamı sağladığı için bu diziye bir de teşekkür borçluyum tabii :)

* Emergency Couple da sırf Şu ost için bile izlenebilecek bi dizi
Love Again





*  49 Days yine There'i nothing iyle muhteşem bi ost çıkarmış bi dizi..


nanun shin ji hyun imnidaa :(



Bu yüzden hızlıca geçmek gerekirse Playfull Kiss de G.Na yi tanımamı sağlayan Kiss mE ye yer veriyorumm:)



Bi de one more time ı yazardım ama hüzünlenmek istemiyorumdaha fazlaa :)

Rooftop Prince de Jay park güzel bi Happy Ending yapmıştı, onu da unutmayalımm!

Full House ın en güzel ostu I think I love U unutulur mu pekii?






En sevdiğim dizi-film müziklerinden şimdilik bu kadar.Artık gerisi aklıma geldikçee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza