Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

14 Haziran 2014 Cumartesi

DÜĞÜN ŞARKILARIM


Gülmek yoktu hani!

Ne var yani insan düğününde çalmak istediği şarkıları planlayamaz mı?

Her neyse konuya dönelim :)



İlk ve kesinlikle vazgeçmeyeceğim düğün şarkım Ai Lai Guo
Lütfen yazımın hiçbir bölümüne değer vermeseniz bile bu kısmı dinlemeden ve hatta izlemeden geçmeyin.
Sevimli Tai dizisi Bullfighting ile tanımış olduğum şarkıdır bu şarkı.Ve tabi Mike He yi ilk kez tanıdığım dizinin şarkısı.Hayatımın dizisinin şarkısı. (Bunu Playfull Kiss e söylemediğim için şaşırdınız değil mi?)


Ai Lai Guo

Tabiki Touch Love da listemin başında.Neden ikinci sırada demeyin  kesinlikle İkisini kıyaslayamam yani o da birinci sırada :)
Yine diziyi de hatırlamakda yarar var....


Her ne kadar bi ayrılık şarkısı olsada We Were In Love da düğün şarkıları listemde :)

Ve tabi My Destiny
Lyn söylüyo eminim bir çoğunuz You who came from stars dan hatırlamışsınızdır diziyi
Her dinlediğimde farklı şeyler hissettirmeyi başarmış bi şarkıdır kendisi <3
Diziyi de şöyle bi güzel hatırlatayım barii:)


Uzakdoğu dışında da şarkı dinlediğimi söylemiştim tabii.Ama emin olun video klibini verdiğim bu şarkıyı sizi ikna etmek için bu listeye sokmadım.Bayılacxaksınız,buyrunn..Far Away


Vee Türkçe olarak Bi düğün şarkısı seçmek zorunda kalsaydım eminim ki bu O Yaz şarkısı olurdu Zerrin Özer'in
(Klip My Sassy Girl denn)

Yine Türkçe olarak Berkay'ın Gülüm şarkısı düğün şarkım olabilecek düzeyde bi şarkıı:)

Unutmuşum IU Nagging i bileniniz var mı?
Kesinlikle bu şarkıyı bu videodaki gibi müstakbel kocamla seslendirmeyi düşünen bi çatlağım ben :)


Dizi Film Müziklerim'e de beklerimm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza