Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

12 Haziran 2014 Perşembe

İyiki doğdunuz Muhteşem Bloggerlar!

İyi ki doğdunuzzz!

Bu yazı geçtiğimiz günlerde doğum günü olan Kuronuma ve Dizikolik için yazılmıştır!
İştee parti müziğimizz


Partimizin onur Konukları en iyi 12li halleriyle Exoo

Enişteniz Kim Hyun Joong
bi bayılıp gelcemm ben!



İnfinitesiz parti olmazzz!

Hemen ardından Şeref konuğumuz Rain de salondaki yerini alıyorrr
Giyinmeyi unutmuş!
Ben ona eniştenizinkilerden bi şeyler verip geliiim:)


VVEEE  Tabi birbirinden renkli,birbirinden eğlenceli sürprizzz konuklar :) :) :)


Bu da her ikinizin doğumgünü pastası


Önceliği yaş itibariyle Kuronuma'ya veriyoruz.

Kendisi Koreye gitme hayaliyle yanıp tutuşan fakat mutfağa gidip su almaya üşenen ammavelakin mutfağa gittiğinde harikalar yaratan bi kurabiye canavarıdır:)

Dün doğum günü olan Kuronuma'ya benim hediyem burada

(Tabi Allah daha iyilerini versin!)
Bak burada kim var elinde çiçeğiyle kapında bekliyo çocukk :)
Bu da Doğumgünü kızına eniştesindenn

Biraz da Dizikolik le ilgilenelim bakalım!


Blog işinde pek iyi olmadığını düşünen bloggerımız yakın zamanda kitap çıkarırsa şaşmam doğrusu.
Gerçi Yıldız beni bıraccık sinir etti zaman zaman ama kendime benzettiğim yanları da oldu tabii .
(Omo ne diyom ben)

Önce Usta V.I.P mize Big Bang den gelsinn

Bak burada kimler doğumgününü kutluyoo

Ve pastaya bakk

OOOooo bunlar sensiz yiceklerr yetişş

Tekraar tekraarr
..
Konuklardan Rainin Hediyesiyle parti sonlanırrr:)



unutmayın İkinizde seviliyosunuzz: MUCK

6 yorum:

  1. Teşekkür ederim kutlaman için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil keşke bi şeyler biliyo olsaydım giflerle ilgili fln
      o zaman hiç kurtuluşunuz olmazdı elimden
      şimdilik bu ka :(

      Sil
  2. Geldim geldim ama ben gelene kadar parti bitti T^T
    Neyse efendim hepinizin bana inancı tam. Ben sayenizde yazar olacağım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayemizde mi?
      seni gidi seni
      sen yakında beni sizler yarattınız falan da dersin :)
      Biz bi şiy yapmadık ki , hem senin kendine inancın olduktan sonra biz inanmayıp ne yapalım :)
      ayrıca da geç olsun güç olmasın be yaa :)

      Sil
    2. Tövbe haşa :D :D
      Ama fanlara yalakalık şart :D :D

      İşte o inancın oluşmasına vesile olan sizlersiniz. Siz olmasanız asla kitap çıkarmaya karar veremezdim. ^^

      Sil
    3. :)
      Senden mükemmel bi sanatçı olur.
      Ve kesinlikle Yong Hwa nın yanında mükemmel dururdun tüm bu benzerliklerle
      Düşünceli,eğlenceli,yazar ..
      e daha ne olsun:)

      Sil

imza