Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

25 Haziran 2014 Çarşamba

K-World Dans Festivalinden Arta Kalanlar

 Aslında bu yazıyı gelir gelmez taze taze yazmak isterdim ama yüzüm o kadar kızarmış haldeyken daha heycanımı sindirememişken yazmak istemedim.Ve bi de o gelir gelmez bastıran Arnav aşkım vardı.

  Neyse burayı hemen geçmezsek tekrar bastıran Arnav aşkım beni diziyi izletmeye zorlayacak :)

  Hımm nerde kalmıştık efenim.Hah K-world dans festivalinde açıkçası hızlı bi şekilde ilk gidenlerden olmak için uğraştım ama sanırım biraz geç kalmışım.Neyse dedim geç olsun güç olmasın amma ve lakin güç oldu efenim Güç oldu çünkü daha iki saat kalamadan festivalden ayrılmak zorunda kaldım.Bu yüzden burada sadece standlardan bahsetmek zorunda kalıcam.( severek ve üzülerek :)

  Bi kerem yol çok yakındı ama ben heyecandan 40.000.kişiye sorduktan sonra anca bulabildim.Ve girer girmez size sunmak için bi video hazırladım.
video
Öncelikle bu videoda kızarmış çirkin yüzümü görmek zorunda kaldığınız ve gösterdiğim aşırı heyecandan muhtemelen hiç bi şey anlayamadığınız için üzgünüm :(

Girer girmez gözüme ss501 standının çarpmasını neyle açıklayabilirsiniz:) Çok güzeldi yaa



Buradaki ürünler için Yekta'ya minnettarım.Sadece bir kitap ayracı alabildiğim içinse sadece üzgün,pişman,perişan...
işte aldığım kitap ayracı :)

ve yine ben yine enişteniz
ahh utandım yine :)
Yüzümdeki aptal gülümsemeyi görmemezlikten gelin lütfenn :(

işte Beast ve Exo standları




                                                               ve History standı
                                              ve bu standdan aldığım muteşem history  posteri
                                              (Na Do Kyun sizce de çok tatlı değil mi?)
History Tr standına minnettarlığımı bildirerek izninizle devam ediyorum...

Hımm sırada Exoyla çektiğim foto var : )


standda göremeyenler için tekrar shinee nin kendi el yazılarıyla imzaları :


İŞte Snsd ve Infinite standları





Ve  Müsikbank te Donghae nin öptüğünü söyledikleri bayrak


Lee Teuk mesajlarım



Ve festivalden aldığım diğer iki ürün :I love kpop yüzüğüyle mıknatıslı Yoona kitap ayracı :)


Buradaki şeylerden alamadığım için beni kınamayın :(

Ama bunun için beni kıskanabilirsiniz :)
Çekilişte bir masa takvimi kazandım :) Görsellerr :
Çekiliş için ismim yazılırken --->

Ve kazandığım takvimm :)




Biliyorum belki siz kazansanız bunu yapmazdınız ama ben abartı bi insanım,abartıyı seven
Hiç bi şeyin dozunu tutturamam sevincin de
(Eğer çekilişte kazanmamın ardından attığım çığlıktan kulakları rahatsız olan varsa kesinlikle üzgünüm :)

EEE YoonSeul daha daha ne yaptın diyenlere sesleniyorum maalesef bi bardak sığuk kahveyle eve dönmek zorunda kaldım :(

Vee Pişmanlıklarıma geçelim.
1)etkinliğin devamını izleyememek
2)Annemden korkmak
3)İkinci sırada bahsettiğim sebep yüzünden alamadıklarım
(özellikle L posteri ve Infinite parmaküstü yüzüğü)
4)Aloo mini konserini izleyememek
(taklit olduğu söylense de benim kanım ısındı kendilerini sevdim hem ayrıca bu devirde kaç kişi özgünlüğü yakalayabilmiş de sorgulama şansına sahip ki birilerini)
5)Maalesef kpop dans festivaline gidip dans yarışmasını izleyemeden dönmek


Ehhh benden bu kadar...
 kaçırdıklarım ve pişmanlıklarımla geçirdiğim bi günün ardından ramen yemeye gidicem sanırım
 Düda'nın bahsettiği Fung kardeşler bakalım bana neler öğretebilmiş :)



11 yorum:

  1. Aa seni hatırladım galiba :D ben de ordaydım bloggerdan birileri var mıdır diye dolanıyordum ne göreyim :D mini konser konusunda pek bir şey kaçırmadığını düşünüyorum üzülme :D bu arada yazı, resimler süper. Senin kadar detaylı çekememişim ben :D çekilişi de kaçırdım zaten ben o sırada hunharca cnblue yüzüğü arıyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi olamazsın ben görmüştüm hem de 3 tane akılma dizikoliğe hediye almak gelmişti ama param yetmediğinden alamamıştım keşke seni görebilseydim
      konser çok mu kötüydü ki bu arada ?

      Sil
    2. Ağlıyciğiim. Koner bittikten sonra kalanları bile karıştırttım bulamadık :( Tanışmıyorduk gerçi hala tanışmıyoruz daa bir dahaki etkinlikte görüşürüz inşallah :D Konseer, ım kötü değildi ama ben şarkılarını çok anlamsız buluyorum. Onun dışında samimi sıcak kanlıydılar. Şaşırdılar böyle büyük bir alkış falan kopunca mutlu oldular. İyi çocuklar yani yeni bir şarkı mı ne çıkarmışlar onu söylediler fena değildi :D

      Sil
    3. Hımm çocukların iyi olduğunu söyleyerek iyi moral verdin :) Bu arada geç gelmiş olmalısın History standının yanındaki standda satılıyodu yüzükler :)

      Sil
    4. Yok ya yüzükleri gördüm ama cnblue bulamadım :(

      Sil
  2. ah ah koskaca manyak blogger ben yoktum orada yahu istanbulda olsam heryeri gezer akşama kadar kalır videolar çekerdim ama kısmet işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın için sana minnettarım ve gelemediğin için de kızgın ama olsun başka baharda başka bi etkinlikte görüşürüz blogdaşımm :)

      Sil
  3. çok özendim.içimdeki ergen camdan içeri girip festivale gitmek istedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana özenme topu topu 1,5 saat kaldım orada.
      Benim içimdeki yetişkine ne demeli hem israr etti durdu kalalım,biz artık reşitiz diye.
      Ama o yetişkinin annesi kendisini hatırlattı yine:)

      Sil
  4. Dans festivaline seneye ben de katılmak istiyorum. Böyle etkinliklerin yapılması çok güzel gerçekten. Hevesimizi alıyoruz en azından. :D Bir Music Bank daha zor gelir zira.
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. omm çok sağol ve hoş geldin tabi :)
      Heves kısmına 100 de 500 katılıyorum Musicbanke de gidemedikten sonra :)
      Ama umut güzel şey işte.Bakarsın bir gün tüm blogdaşlar Ailee konserinde çığlık atıyoruz falan :)

      Sil

imza