Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

5 Haziran 2014 Perşembe

K-WORLD ÖDÜL TÖRENİ : DRAMALAR

Millet en'lerle bozmuş kafayı.Eee benim onlardan eksiğim nee?
Buyrun bakalım ...



Öncelikle hepiniz ödül törenimize hoş geldiniz,sefalar getirdiniz efendim..
VEEE işte beklenen an...

*HER ŞEYİYLE EN MÜKEMMEL  :

tabiki Playfull Kiss
İlk izlediğim dizi olduğundan mı,Khj hayranlığımdan mı bilinmez ama bu dizi de bu çiftte favorimdir benim <3
Zaten sırf bu gülüş için bu dizil en iyi ödüllere layık gibi geliyo bana :)

JURİ ÖZEL ÖDÜLÜ  :
Açıklıyoruuuum:
Secret Garden

Çiftimizi tebrik edip yorumları erteleyerek devam ediyoruz efendim...

*FİNALİ EN İYİ BAĞLAYAN :
Eee sonuçtaa ben bir Türküm,Türklerin mutlu son hastalığını da bilmeyeniniz yoktur herhalde ...
Bu yüzden bu ödülü de gönül rahatlığıyla evli-mutlu ve çocuklu Secret Garden'a sunuyorum :)


ve diziden hatırlanasılar





 veee sıradaki ödüll

*MÜZİĞİ EN GÜZEL :

OMOOO Tabisi Master's Sun
Bu ödülü Master' Sun dan önce şarkıyı seslendiren Yoon mi rae ye atfediyoruz...
                                                             TOUCH LOVE


*EN UYUMLU ÇİFT

Personal Taste
Hak etmedi mi yani?
Açıkçası Lee Min Ho yu bana bu dizi sevdirdi . BOF falan bahane.
Ve bugün hava benim için güneşli ya sizin için?

JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ

Tabi şimdi ayrım yapamam ama şu iki çift de gönlümüzün baş tacı:)
My Girlfriend Is A Gumiho vee  Playfull Kiss













sıra geldii


*EN FLOWER BOYLU DİZİ

Üzgünüm ama Khj'ye  rağmen BOF değil ödülümüzün sahibi.
Bu ödülü iki diziye paylaştırarak açıklıyorum:
Flower Boy Band vee Heirs

 






ne yapayım yani bu ka yakışıklı varken Bof mu diyeydim ?
Ayrıca Heirsi geçtim Flower Boy Band de başlarda sevemediğim  Do İl kendini nasıl sevdirdi bilemezsiniz:)

*EN YEPPUN YOCALI DİZİ
Bu ödülü Park Shin Hye nin oynadığı tüm dizilere paylaştırmak isterim.Tabi Jung So Min unniyi de unutmamalı  <3


*AŞKI EN GÜZEL ANLATAN
Secret Garden ve Playfull Kiss biraz da :)

*EN AĞLATAN
Şimdi buna 49 Days denmezde ne denir? : Tabiki Misayı unuttun mu denir :(
Hayat işte diyerek geçiyorum,üzgünüm...





Bir yanda bir gün için günlerce bekleyen bi ruh bekçisi bir yanda hem yıllar sonra bulduğu kardeşini  hem sevdiği adamı kaybeden genç bi kadın..

ve tabii kendisi için de yaşaması gerektiğini çok sonra anlayan genç bayan...


Bunlara ağlamayan adam yanıma gelmesin der geçerim...


*SENARYOSU EN MÜKEMMEL
Bak burada senaristi bulsam elini öperim o derece yanii:)

Ödülün sahibi tahmin edebileceğiniz gibi 49 Days



Yahu insanın 49 yıl düşünse aklına gelmez böyle senaryo :) Müthişti doğrusu, her anlamda..

*EN FANTASTİK 
you who came from the stars   Bu ödülü sonuna kadar hak ediyor diye düşünüyorum açıkçası...

O uzun süreli beklemelere rağmen Do Min Joon un Song kendisine çektiği sahneyi oynamak istermiydim bilemiyorum ...Ve tabii gala gecesinde yaşananları da unutmamak gerek...


*EN ŞAŞIRTAN
Maalesef ödül 2.bölümde resmen  KANDIRDIIIIKK diyen Flower Boy Band e gidiyor.Hemi de şu şekilde:

Bazı şeyler hiç istediğiniz gibi olmuyor maalesef..

*EN MÜZİĞİ BOL
Bu ödülü de hiç düşünmeden Heartstringe uzatıyorum..
Adamlar sırf müzikleri tanıtmak için film çekmişler :)


*EN UNUTULMAZ / İZ BIRAKAN

Açıkçası buna düşünmeye gerek yok hava durumunu her gördüğümde aklıma gelen bu dizilere severek ödüllerini sunuyorum...
Personal Taste ve My Girl

Demin de dediğim gibi bugün benim için güneşli ve maalesef kışın doğmasamda aklıma her kar-kış geldiğinde bir yaş daha yaşlanmış gibi hissediyorum kendimi :)





*EN HÜSRANA UĞRATAN 

Umarım Lee Jung Jin sevenler bana kızmaz.Maalesef bu ödülü yada bu kötü ödülü 9 END 2 OUTS a veriyorum bu sefer üzülerek üstelik...



Aslına bakarsanız oyuncular da oyunculuk da güzeldi ama çift birbirlerine olan aşklarını anlayınca sarmadı dizi bırakmak zorunda kaldım bende...


*EN ANLAYAMADIĞIM

Bana kalırsa boş zamanda izlencek bi dizi belki de sabırlı olmadığım için böyle düşünüyorum ama o güzelim repliklere rağmen bu diziyi de tamamlayamamaktan utanarak ödüllerini takdim ediyorum kendilerine...

Vee unutmadan en yakışmayan çift ödülü de kendilerinin bence.Ayrı ayrı çok farklılar ama bu ikisi birlikte cık cıkk olmamış,tuzu mu az ne?


*EN CUK OTURAN BAŞROLLÜSÜ
Hımm aslında buna Playfull kiss derdim ama çok fazla Khj takıntım olduğunu düşünürsünüz diye demiyorum.Şaka bi yana Bride Of Century ve Rooftop Prince bu ödülü sonuna kadar hak ediyorr zaten..





Vee sırada


*EN BAŞROLÜ BEN OLMALIYMIŞIMSI
Bu kesinlikle Goong ama Dal ja's Spring in de hayatımı yansıtttığını söylemeden geçemicemm :) 


Benim kadar şapşal bi bu kız var...



*EN GAZA GETİREN
Filmlerden bahsetseydik gönül rahatlığıyla Şişman Sevgilime sunardım bu ödülü ama Dramalarda bu ödülün sahibi Dream Hıgh dır bana göre ..


Malum dersane halt etmiş,Gözü yükseklerde olanların bu diziyi izlemesi yeter...
Ve tabi bu şarkıyı dinlemesi...

Son olarak

*EN İYİ - EN KÖTÜ BAŞROLLER

Bu iki ödülü de aynı kişiye vererek kendimle gurur duyuyorum :)
Ödülün sahibi Bride of Century de Güneş krallığının  güleryüzlü sahte gelini  Doo rim ve aynı kişinin canlandırdığı gerçek cadı Jang yi dir.


Evettt tüm kazananları tebrik eder unutulanların affını dilerim.
Üşenen üşenmeyen herkese teşekkürler:) 



veee benim top 5 im

1)Playfull Kiss2)Secret Garden3)Master' Sun4)49 Days5)Personal Taste/You who came from stars bunu paylaşabilir sanırım :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza