Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

14 Haziran 2014 Cumartesi

LYS'YE SAATLER KALA



Aslına bakarsanız Lys'ye değil Lys'me saatler kala.
Malumunuz ilk Lys sınavı bugün gerçekleşti.Girmedim,giremezdim biraz da
ygs sözel tarih-coğrafyadan doğrudan çok yanlışım olunca Lys-4 e girmeyi düşünmedim haliyle
Şu an saat 22,40
Ben bu yazıyı yayınlayana kadar zannediyorum 23 olur.
Düda yazsaydı yazmıcektim ama o yazmayınca
ben hissettiklerimi karalamak istedim
Ne bileyim işte.Belki ilerde açar okur da gülerim diye

Yani inşallah gülerim!
Yaklaşık 1 saat  sonra başlayacak yeni günde 
2 adet sınava giriyorum
Dil-Mat

Benim gibi parmak hesabından zor anlayan biriis için
matematik sınavına girmenin heyecanını anlayamazsınız bile
ya dill sınavı
nerden aklıma esti de kaydoldum
inannın şu an hiç bir fikrim yok


Bazen akrabalarımın ünivesite kazanamamalarına
buldukları
aile,iş vesaire problemlerin
an itibariyle doğruluğundan şüphe duymuyorum.

Cidden henüz sınava girmiyosanız 
benim gibi yapıp birilerini kınamayın
inanın
başınıza geliyo!


Ve siz çok geç kalmış oluyosunuz.
Yani nasıl söyliyeyim
Geçen seneye kadar huzurlu mutlu bir insandım
Güllük gülistanlık bi hayatım vardı

Peki
Ne mi oldu?

Hanyayla konyanın kaç bucak olduğunu anladım
Sınav stresinden mi 
H-A-Y-I-R
gelecek kaygısından mı
H-A-Y-I-R
ailemi düşündüğümden mi
maalesef yine
H-A-Y-I-R

Ufacık bi gelecek kaygım yok açıkçası
sınavdan iyi bi sonuç alacağıma güveniyorum
matten kıt olabilirim
ama inanın şans herzaman yanımdaa benim
(umarım bu sözler yüzünden günümü gömem bi gün)
Aile konusuna değinmicem bile


Sorun şu ki
sizi etkileyen sınav olmuyo genelde
sizi etkileyen çevrenizdekilerin
bu sınavı ya çok hafife alması ya da çok abartması oluyo


Ve evet şu an gerginim 
nedense neden işte gerginim
En sevdiğim şarkı da 
en sevdiğim dizi de
en sevdiğim kişi
hatta en sevdiğim koreli bile
moralimi düzeltemedi:(

Allah'a binlerce kez şükür ki ağlarken gülmeyi biliyorum!

Ve yarın her şey düzelecek
hayatım normale dönecek
(lys 3 ü önemsemiyorum evet)
ve ben iyileşeceğim


Canım çalışmak istiyo
Bir kitapçı tanıdığı olan var mı?
Ciddiyim ben
Hem tecrübeliyim de


Neyse
Hayallerime,Kardeşlerime,Tüm koreseverlere :)
en önemlisi de Allah'a güveniyorum
Hepsinin yanımda olduğunu da biliyorum :)


O zaman sorun yok!

Üşenmeyip okuyan herkese teşekkürler



ve bir tavsiye

Kimseyi kınamayın,beni bile

Unutmayın

Siz kabul etseniz de

etmeseniz de

Bildiğiniz tek şey hiçbir şey bilmediğinizdir!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

imza