Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

27 Haziran 2014 Cuma

Mim penceremden-Dışardaki Dünya



Henüz güneş batarken yazıyorum daha gecenin huzurunu hissetmeden
Belki babamın pc'ye yerleşmesinden korkarak,belki de gecenin hüznünden
Ve belki gecenin renginden

Hemen karşımda yine hissettiklerimden öteye geçemediklerim var,yine düşlerimin bir kısmı ,düş kırıklıklarımın bir kısmı ve kabuslarımdan arta kalanlar...

Ve bir de çocuklar,her zamanki sessizlikleriyle(!) yakan top oynuyorlar,karışmak istesem de aralarına yapamıyorum ya da yapasım gelmiyor işte..

Yine annem camdan kardeşime bağırıyo 'çok koşma terlersin'diye ve Şükran abla yine mahallenin her zaman kayıp çocuğu Furkan'ı arıyo koştura koştura.Anlaşılan yine ocakta yemek var ve Ahmet amca gelmek üzere.

Karşıdaki binayı boyayan işçiler gün sonuna gelmenin rahatlığıyla şakalaşmaya başlıyorlar yine ve hemen en alttan bir nida düşüyor kulağıma
'Lann n'arıyon orda in aşağı dur inme yukarı çık,lannn'diye
Halil yine demirlerden aşağı inmeye çalışırken tam da 3.kattaki evlerinden.Ve ablası bağırıyo yine 'korkma abi o domuza bi şey olmaz' diye

Bence de olmaz düşerse bile Halil düşer yine dört ayağının üstüne :)

Ve 3M yine kızlara sataşmış olmalı ki Zeyno çığlığı basıyo'Merve ablaaaa ya şu kardeşine bi şey de'
Ben çıkıyorum cama daha doğrusu sadece başımı uzatıyorum ve Muhammedlerin üçüne de soruyorum 'naptınız gene'..
Binbir şikayet ve dilekten sonra rüşvete başvurmakta buluyorum çözümü kulak sağlığımı düşünerek biraz da.Ve hemen cebimdeki son parayı biraz istekli biraz hayırr çokkk isteksiz bi şekilde uztıyorum.M'lein en büyüğüne...Tabi içimden saydırırken dilimden dökülen 'senle evde görüşcez ' sözleriyle..

Amacım ne miydi?Rüşvet vermesem yine Merve mahalle karılığının tam olarak ne demek olduğunu gösterecek, ne kendi yaşına ne de karşısındakinin boyuna bakmadan hem de..

Ehh diyorum tam yarım saattir oturduğum sandalyeden kalkarak 'gitti yine bizim paralar'

Dipnott:Tarih 26 haziran cuma perşembe akşam üzeri olmakla birlikte yazıda geçen olay ve kişiler birebir gerçektir...Ve fotolorın konuyla ilgisi olmamakla birlikte fotodaki şahıs Elif Su adındaki kardeşcağzımdır :)

Vee Düda bunu yazmak çok zormuş ama biraz da keyifli tabi...Düda'ya tekrar teşekkürler deyip bende bu mimi almak isteyen herkese paslıyorum o haldee..




5 yorum:

  1. girişte biraz roman gibi olsun diye kasmışsın yada bana böyle bir hissiyat verdi. Ama sonlara doğru yazı doğallaştı ve kendimi sanki Bağcılarda anneannemin terasından sokakakileri izliyormuş hissiyatı hakim oldu. Günde bir kitap okuyan ve yazmaya çalışan birinden nacizane bir tavsiye içinden ne geçiyorsa onu yazmalıdır insan olanı olduğu gibi ama kendi gözünden hissettiğini hissettiği gibi ama kalbi kalbinden yazmalıdır sanırım bütün başarılı yazarların sırrı bu umarım bunu bir gün bizde hakkıyla başarırız :D

    YanıtlaSil
  2. hımm bana yazar diyerek büyük lutfta bulunmuşsun ama ben okur olarak kalsam yeterli ve sağol yorum için,her şey için :)
    Bağcılar da böyle hissettiriyo mu yahu,Okulum orda benim daha doğrusu ordaydı ama bana bağcılar hep çok elit bir yer gibi gelir :) Hele ki Yenibosnayla kıyaslarsak
    Girişi tam karşımdaki binanın bana hisssettirdikleri yüzünden kasılarak yazdım biraz garip bi durum yani:)
    Eğer gerçekten bir yazar olmaya karar verirsem diye tavsiyeni de kulağıma küpe yapım bile,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa çok güzel anlatmışsın, çok beğendim açıkcası. :D
    Hem doğal hem edebi olmuş tebrik ediyorum, orda olmak istedim. Sıcak ve samimi bi mahallen var anlaşılan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ve çok sağol :)
      Öyledir benim mahallem,ömre bedel :)

      Sil
    2. bu arada seni diğer mime bekliyordum ben ama olsun :)

      Sil

imza