Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

24 Haziran 2014 Salı

#MİM'LENDİM


  Düda sağolsun Paul'den aldığı mimi bana da paslamış.Sorular garip olsa da cevaplamanın komik olacağını düşündüm.Belki haklı çıkarım ne bileyim işte :)

#Mimmm

1. Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?


  Hımm hiç düşünmedim düşünmem de açıkçası.
Türk Kızıyım malumunuz ve bununla da gurur duyuyorum :)

2. Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?

  Bilmem How I met Your Mother ın Barney sini  tanıyorum bi gay diye.Allahı var adam güzel giyiniyo.Yani ben bi yanlışını görmedim.Haa dar pantolan konusuna gelince her ne ka sıcak bakmasamda enişteciniz Khj yi bile vazgeçiremeyince alışır gibi olmaya başladım.
Şekil A da görüldüğü üzre :
Ama yakışıyo da pisliğe :) :) :)
(ağzının suyunu sil yoonseul devam devamm)

Ve bana gelcek olursak bizim orlarda çapulcu derler bu kelimeyi adeta benim için üretmişler:Yani don olsun derli toplu olsun!

Bu da benim gizli kimliğim :

3.Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?

 Bebekle halen oynayan bi kzıım ben.Evciliği hiç oynadığımı hatırlamıyorum açıkçası.
Ben daha çok bisiklet binerdim,yakan top,dokuz taş falan oynardım.Ve daha çok kız arkadaşım vardı tabii :)

4.Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?


 Belli bi müzik tarzım yok ama bana en yakın r&b ve soul müzik diyeblirim.Evet genelde yabancı müzik dinlerim.
 Esnek olduğumdan bacaklarımı biraz zorlasam kafamda birleştirebilirim dinlerim ve dans ederken beni görmek bile istemezsiniz.Ama ille görücem derseniz de siz kaşındınız benden söylemesi :)


Yeri gelmişken uzakdoğu harici en çok dinlediğim şarkıcı da Taylor Swift tir :)

5. Fantezilerin var mı?

Bir haftadır Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon u  izlediğim için fantezi deyince aklıma sevdiğine kötü davranmak falan geliyo.Ama soruyu doğru anlamamış olabilirim tabi


6. ex'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?

Ben Next olacak olsaydı ex olmazdı diye düşünenlerdenim canım :)

7.Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?





Cevabını aldın mı ?
İşin yoksa şimdi yanimdaki manyağa pisuarın kelime anlamını ve anlamını nerden bildiğini anlat oyy oyyy :(

Beden eğitimiyle aram beden hocaları sayesinde hiç iyi olamadı maalesef.Ama gerçek anlamda sporu seven biriyimdir :)

8. Sizce eşcinseller narsist midir?

Narsist olsa eşcinsel olmazdı diye düşünüyorum.Sonuçta eşcinsellikte bi değişim mutlaka söz konusu oluyo amam ve lakin narsistler kendilerine aşık diye biliyorum yani sanmam..

9. Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?

Ihh ıhh bi hoş oldum içim bi gıdıklandı ki sorma yani 
Tabi ki haremimin tek gözdesi Khj
Hemen salyalarınızı silin bakayım !


Hemencecik herkese teşekkürler özellikle de Düda'ya






2 yorum:

  1. eline sağlık bu ne hız yahu bu ne hız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem çok mu hızlı olmuş ki
      halbuki o ka bekledim yazmak için :(

      Sil

imza