Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

4 Temmuz 2014 Cuma

IPKKND'DAN Kısa kısa VE ''ARHİ''


Demincik yazdığım jalebi tarifinde bahsettiğim diziyle ilgili yeppte paylaştığım yorumu yazmaya geldim.Iss pyaar dan hala haberi olmayan var mı bilmiyorm ama beni aşırı derecede etkileyen bi diziydi.Kendisi hakkında biriktirdiklerimi yakın zamanda sayfalar dolusu olmasın diye böle böle yazmayı düşünüyorum ama önce  yeppte diziyi izlemeden hemen önce izledikten hemen sonra yazdıklarımı görmenizi istedim.Sakın diziyi izleyip de Arnavlanmayın !






İşte izlemeden hemen önce ben :

















ve izledikten sonra ben..





Bütün o ''what the'' lardan  ''shut up''lardan sonra beklenen ''I love you damn it''



Bekleyin beni..
Umarım yakın bir zamanda siz izlemeden ben anlatımlarımla izleteceğim size diziyi :)

4 yorum:

  1. izleyin diye herkes başımızın etini yiyor :D ama 350 bölümü izleyemem kalbim dayanmaz :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlemeni kesinlikle tavsiye ederim
      mükemmel bir dizi
      bende ilk 398 i görünce dedim ben bunu izlemem
      ama inan hiç sıkılmadan izlersin
      😍😍😍 hele arnav jiii
      deli olursun ona
      muhakkak ezle derim

      Sil
    2. Izlemeni kesinlikle tavsiye ederim
      mükemmel bir dizi
      bende ilk 398 i görünce dedim ben bunu izlemem
      ama inan hiç sıkılmadan izlersin
      😍😍😍 hele arnav jiii
      deli olursun ona
      muhakkak ezle derim

      Sil
  2. haklısın inan 398 bölüm yazısını görünce nasıl açtığım gibi kapattığımı hatırlıyorum hala.
    Ama cidden o 398 bölüm 1 haftada bitti işte valla bi 398 dahaizlerdim diyorum bazen:)
    Ama izleme yoksa bunusevdim'in tarifiyle ARNAVLANIRSIN söylemedi deme :)

    YanıtlaSil

imza